Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Valitus huonosta/epäonnistuneesta hoidosta

Hei. Laitan siis myös meiliä sinne. koska olen mummini kanssa rampannut usean vuoden ajan lääkärissä josta on passitettu kotiin kun on vain noita vanhuuden vaivoja..n. 4 v olen mummiani hoitanut. tänään tuli mummille lääkäri kertomaan että hänellä on maksa syöpä muistaakseen joka on jo levinnyt haimaan.. lääkäri ei kertonut minulle mitään, minut on merkattu aina ja kaikkialle lähiomaiseksi.. mutta kas kummaa tietoja ei ole minusta..kuka olen??kysytään.. nyt jätin lääkärille soittopyynnön jotta tiedän missä mennään mummi kun on jo 89 vja ei muista aivan kaikkea. tod näköisesti enään ei tehdä mitään muuta kuin odotetaan, mutta olisiko tämä voitu välttää jos olisi tutkittu kunnolla jo 4 vuotta sitten.. mutta eihän meillä tarvitse vanuksia hoitaa... olen niin vihainen... avuton...
- Minninen -
minninen | 6.11.2006 klo 18:39:18