Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Valitus huonosta/epäonnistuneesta hoidosta

Hei!
Minullakin on kokemuksia viime kesältä ja syksyltä kun mieheni sairasti. Hän on kyllä jo nukkunut pois tästä maailmasta.
Lääkäri hakkui minut, kun erehdyin kysymään mieheni kokeista ja muutenkin välillä kohdeltiin omaisena todella epäasiallisestti. Vaikka tilanne oli huono meilläkin, niin todella toivoo, että kohtelu on asiallista ja inhimillistä. Kyllä siellä sairaalassa koin, että minun piti hoitaa ja pitää mieheni puolta, kun hän ei itse kyennyt. Monessa asiassa.
Inhottaa puheet hyvinvointisuomesta !! Lääkäreitä ja sairaanhoitajia liian vähän joka paikassa ja ehkä heillä "pinna kireällä" senvuoksi. Vai mistä johtuu???
"Hoitanut" lääkäri lupasi lähettää minulle kertomuksen viimeisten hoitopäivien ajalta, kun mieheni oli jo poistunut tästä maailmasta, eli lokakuun alussa, vielä TÄHÄN PÄIVÄÄN MENNESSÄ EN OLE SITÄ SAANUT !
Mieheni makasi 8 päivää sairaalassa, ennenkuin tutkittiin hänen äkkiä romahtanut kuntonsa. Eli suolistossa oli tapahtunut repeämä joka aiheutti sisäisen verenvuodon. Lääkäri vaan puhui "mustikkasopan aiheuttamasta ", kun uloste oli mustaa.
Otin myös yhteyden sairaalaan potilasasiamieheen, joka lupasi minulle soittaa, kun jätin soittopyynnön, sitäkään palautetta en ole tähän päivään mennessä saanut.

Että näin täällä Kymenlaakosssa!
just me | 19.4.2006 klo 18:17:57