Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: Rabdomyosarkooma!
Hei,tyttäreni menehtyi erittäin agressiiviseen wilmsin tuumoriin 19.11-99,hän sairastui helmikuussa -98,alkuhoidot menivät hyvin kunnes marraskuussa -98 häneltä löydettiin etäpesäkkeitä koko alavatsa-alueelta(maksa,perna,paksusuoli,pikkulantio-alue).Tehtiin toinen suuri leikkaus ja heti perään rankka sytohoito,jouluaattona elettiin tunti kerrallaan kunto romahti tytölläni niin täysin.Ihmeesti hän jaksoi taistella ja jo tammikuussa oli pulkkamäessä siskojen kanssa.Toukokuussa tehtiin autogeeninen kantasolusiirto,siitäkin selvittiin hyvin mutta hoitotulos oli aivan muuta,etäpesäkkeitä tullut lisää.Tieto oli minulle sama kuin kuolemantuomio.Kesä jaksettiin elää mukavasti ja hän pääsi aloittamaan koulun syksyllä,lokakuussa professori T.Salmi tyksissä sanoi meille että tyttöni ei tule paranemaan,alkoi raskain vaihe elämässäni.14.10-99 jouduimme tulemaan tyksiin,tytölläni ei pysynyt enää mikään sisässä ja kivut olivat sitä luokkaa että koti lääkitys ei enää auttanut,hän eli loppuelämänsä sairaalassa(suurin osa teholla),hänen tilansa meni niin hankalaksi(esim.kivun hoito)että emme voineet edes ajatella kotiin pääsyä.Kuolin hetki oli hänellä kaunis ja rauhallinen niin kauheaa kun se olikin minulle.Joka vuosi näihin aikoihin minä elän mielessäni näitä muistoja,muistoja lapsestani,henkilapsestani.
Sinä elät nyt elämäsi raskainta aikaa,lohduttavia sanoja ei löydy.Kerää mielesi muistiin kaikki asiat pojastasi,helli ja rakasta häntä,ne muistot tulevat olemaan kultaakin kalliimpia sinulle.
Voimahalauksia sinulle!!!
Myötäeläen:Piian äiti
- Rabdomyosarkooma!mirkuo
- Re: Rabdomyosarkooma!tulevaisuuspelottaa
- Re: Rabdomyosarkooma!mirkuo
- Re: Rabdomyosarkooma!Piian äiti
- Re: Rabdomyosarkooma!mirkuo