Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: Rabdomyosarkooma!

Hei taas!

Pääsimme kuin pääsimmekin pois sairaalasta. Lauri voi hyvin. Hieman pahaa oloa ja ripulia, mutta pientä kaiken muun taakse jääneen rinnalla. Kantasolusiirto on siis takana ja nyt olis sitten lopputarkastus 4 pvä tammikuuta ja piuhat pois.

Ei meille kukaan ole mitään kertonut, mitä sitten tapahtuu, jos tauti vielä uusisi... Nyt se ei sitten uusi!!!!!!!!!!!!!!!
Sytostaattejahan Lauri ei enää luultavasti kestä ja syöpä on tullut niille jo vastustuskykyiseksi, luultavasti. Sädehoito on meillä käyttämättä. Minä uskon kuitenkin, että tämä tarina päättyy onnellisesti. Pelottaa kyllä, mutta surullisten ystävälapsien poisnukkumisien jälkeen olen kiitollinen ja onnellinen, että minulla on oma reipas teräspoikani olemassa. Tosin suru menetetyistä on valtava.

Lauri selvisi tästä uusinnan hoidosta ilman pahempia infektioita. Yksi kuumehoito tuli ja sitten tämä kantasolusiirto siirtyi vyöruusun takia, mutta sekin meni ohi ihan kotihoidolla kivuttomasti. Kyllä nämä lapset on ihmeellisiä ja vahvoja. Lotelle paljon terveisiä ja kaikkea hyvää teille ja voimia. Jos käyt osastolla ota meidän yhteystiedot sieltä vihkosta ja laita viestiä tulemaan. Olisi kiva pitää yhteyttä.
Laurin äiti | 26.11.2006 klo 23:24:22