Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: leukemia uusiutui
Hei Piian äiti!Luovuttaja löytyi viime viikolla. Alkoi jo olla pieni paniikki kun kaksi ensimmäistä hylättiin. Tämä luovuttaja on hieman liian hyvä, mutta toivotaan että pieni hylkimisreaktio tulee, jottei tauti lähde uusiutumaan taas.
Puhumme paljon tyttären kanssa hänen sairaudestaan, yritän aina ottaa selvää asioista jotka häntä askarruttavat. Tällä hetkellä häntä on paljon mietityttänyt lasten saanti tulevaisuudessa. Omia hän ei sädehoitojen jälkeen tule saamaan. Sädehoito on sellainen asia joka häntä pelottaa, hän ei ole sitä vielä saanut ja nyt tulee saamaan kokovartalon sädetystä.
Henkisistä asioista hän ei minulle puhu. Huomaan että hän on välillä masentunut ja olen yrittänyt hänen kanssaan puhua siitä. Psykologi sanoi, että hän sillä säästää meitä kun hän ei halua lisätä hätäämme. Mutta kun täällä olen sitä varten että voisin häntä kaikin tavoin auttaa! Onneksi hänen kanssaan on käynyt puhelemassa psykologi kun hän on ollut osastolla.
Kirjoitit että teille oli taudin uusiutuminen rajumpi sokki kuin taudin alku. Olihan se. Juuri kun alkoi rakentaa elämää eteenpäin niin maailma mureni taas. Sairaalaelämään tottuminen kävi nopeasti, mutta on ollut hirveää odotella tietoa tulevasta. Tällä kertaa paranemisesta ei tiedä ennen kuin luuydinsiirto on tehty. Meillä odottelu alkaa olla ohi, aikataulua ei ole vielä lyöty lukkoon mutta viimeistään toukokuun loppuun mennessä uusi luuydin on laitettu.
Halauksia sinulle!
Aaki
- Re: leukemia uusiutuiPiian äiti
- Re: leukemia uusiutuiaaki
- Re: leukemia uusiutuiPiian äiti
- Re: leukemia uusiutuipaulamari
- Re: leukemia uusiutuianne74
- leukemia uusiutuiLindus
- Re: leukemia uusiutuiLindus
- Re: leukemia uusiutuiall/äiti
- Re: leukemia uusiutuifionat
- Re: leukemia uusiutuiLittleSun