Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: leukemia uusiutui

Hei!
Minulla todettiin ALL toukokuussa 2004 olin silloin 24 vuotias nuori nainen. Ja tieto sairaudesta pysäytti kyllä kaiken..
Silloin en voinut uskoa selviäväni vaikka kaikki niin yrittivät uskotella. Pian sairastumisesta kuitenkin tuli osa minua ja persoonaani. Ja ainoa päämääräni ola oma hyvinvointini ja joakisesta hoidosta selviäminen.
Luuydinsiirto minulle tehtiin lokakuussa 2004 ja kaikki on siitä asti näyttänyt ihan hyvältä. Tosin edelleenkin minulla menee pieni hyljinnänesto lääkitys, koska se on vieraillut ihollani varsin sitkeästi. Työelämässä olen ollut jo vuoden verran ja muutenkin elän aivan täysipainoista elämää. Omia lapsia en minäkään pysty hankkimaan ja se välillä riipaisee mutta täytyy kuitenkin vaan muistaa että on saanut kuitenkin uuden mahdollisuuden elää. Toki uusimisen pelko on päivittäin mielessä jossakin takalalla. Nyt opiskelen itse sairaanhoitajaksi jo toista vuotta jotta voin joskus olla toisten vastaavassa tilanteessa olevien vakavasti sairastuneiden tukena.
Tämän nyt halusin vaan kirjoittaa rohkaisuksi samojen asioiden kannsa painiskeleville.
Voimia kaikille ja hyvää syksyn alkua!
m79 | 14.8.2006 klo 22:22:09