Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä

Hei,

mikä oli Votrientin vaste sinulla Päivi?
Itse olen Syöppärillä mukana testissä missä testataan kahden eri lääkkeen sivuvaikutuksia siis Sutentin ja Votrientin. En tiedä vielä kumpaa olen syönyt nyt 7 vkoa. Hiukan on etova olo ja kieli kipeä ja ripulia/ummetusta. Verenpaineet pilvissä.
Minulta leikattiin pois vasen munuainen 07.2009. Gradus 2 ja ei levinneisyyttä, kasvain 3,5 cm. Ja todellakin ei edes urologini uskonut leviämiseen ja puolivuotiskäynnit olivat enemmän ns. rutiineja. Kunnes viimeisessä käynnissä marraskuussa 2010 ei ollut edes thorax kuvat valmiina. Sitten tulikin jo soitto hoitajalta että sairaalaan jatkotutkimuksiin ja ennen joulua sain sitten lopullisen vastauksen, pieniä etäpesäkkeitä keuhkoissa aikas paljon. Suurin kooltaan 1,3 cm. Ja niin alkoi sitten lääkitys tammikuussa.
Seuraavat kuvat kuulen 13.04 että mikä on lääkkeen vaste ja sit alkaa uusi 10 vkon uusi lääketestaus. Onhan tämä raskasta mutta elämää ja tän kans on vaan elettävä.

sm | 7.3.2011 klo 19:25:29