Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä

Hei. Olen uusia keskusteluun osallistuja. Seurannut olen tämän sivun juttuja jo vuoden, kun minulta löydettiin munuaissyöpä syksyllä 2011. Munuainen ja siellä ollut n. 11 cm pitkä syöpäkasvain leikattiin pois syyskuussa 2011. Helmikuussa 2012 löytyi etäpesäkkeitä keuhkoista. Ei muualta. Aloitettiin Avastin-hoito välittömästi. Nyt siitä on kulunut 1/2 vuotta. Isoin etäpesäke ei ole kasvanut, mutta yksi pieni oli vähän suurentunut. Joten lääkäri katsoi aiheelliseksi vaihtaa lääkettä. 25.9.2012 aloitan Votrientilla 800 mg/pv. Se on täsmälääke munuaissyöpään. Nyt vaan on toivottava, että se tehoaa paremmin kuin Avastin. Olen 60-kymppinen kuukauden kuluttua ja tulossa ensimmäistä kertaa isoisäksi parin viiko kuluttua. Joten syytä elämän jatkumiseen kyllä löytyy ja kun vaimokin tukee, niin kyllä tässä vielä haluaisi katsella maailman menoa. Aika näyttää.
jtr52 | 21.9.2012 klo 21:30:36