Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä

Hei,

olisiko 2012 meidän vuosi, toivotaan niin. Lokakuussa olleissa kuvissa minulla oli Votrientilla keuhko metareissa 2-3 mm kasvua mutta lääkäri halusi jatkaa silti samalla lääkkeellä. Marras-joulukuussa sain divertikuliitin ja jouduin sairaalaan kahdessa eri otteessa ja vatsaan kehittyi tulehduksesta märkäpesäke. Olin Votrient tauolla lähes 4 vkoa. Sitä en tiedä mitä sinä aikana on tapahtunut.
Kuvaukset ensi viikolla. Olen aina syönyt Votrientia 4 tablettia eli täyden 800 mg. Kun nyt aloin tulehdus lääkityksen kanssa syömään niin aloin puolella annoksella ja eilen siirryin 3 pilleriin.
Mikä annostus sinulle on ollut Votrientissa? Aika nopeeta tukokset tuolla Marevaanilla lähtee ja pääset varmaan pian takaisin Votrientin pariin.Kuullaan taas ja lääkityksellä olevat kollegat, kertokaa miten menee. Terveisin SM
sm | 12.1.2012 klo 17:52:28