Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä

Voi Käppyrä kun oli kiva kuulla että tilanne ennallaan ja nyt sitten kesää kohti hyvillä mielin. Inhottavaa tietty juosta verikokeissa marevaanin vuoksi niin usein mutta se on kuitenkin pieni juttu tässä kokonaisuudessa.

Itse olin 9 päivää Marbellassa ja kuinka ollakaan auringosta tuli aivan punaisia läikkiä. Eli iho toimii samanlailla kuin hiukset eli pigmentti on kadonnut Votrientin vuoksi. No lienee pieni ongelma myös tämä jos lääke vaan auttaa.

Seuraavat kuvat heinäkuussa ja sit votrientia takana jo reilu vuosi ja jännittää kuinka kauan vaste kestää. Olin toki 9 vkoa välillä syömättä kun sain vatsaoireita.

Laittakaa nyt kanssamatkustajat ainakin tietoa aina kuvaisten jälkeen miten jatkatte, kuinka lääkkeet vaikuttaa ja uutisia uusista lääkkeistä joita on tulossa taas tähän meidän levinneeseen sairauteen.

Kevättä kaikille,

SM

sm | 25.4.2012 klo 22:29:31