Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: eturauhassyöpä
Hei Jokker!Sain nukuttua hyvin viimeyön ja olen pikkuhiljaa työstämässä ja tekemässä tilejä selväksi itseni kanssa. Aikaahan se vie eikä kaikki käy sormia napsauttamalla. Minulla ns Gleasonin pisteet ovat 4+3 joten siltäkään osalta ei paljoa naurata koska syöpäni on agressiivista laatua, mutta 21.7 pääsen näihin tarpeellisiin luusto ym kokeisiin.Onneksi olen kerennyt elää täyttä elämää ja olen kerennyt kokea niin huonoa kuin hyvääkin roimasti. Eilen sairaalassa pelleilin että lähden punttisalille niin tulee komia ruumis. Hörähtivät nauramaan! kollegoille olen puhunut että saapa nähdä onko seuraava näyttelyni muistonäyttely ja minut tuntevat nauravat.Tämä kaikki saattaa joittenkin mielestä kuulostaa luovuttamiselta mutta minun mielestäni tämä on realismia. En tiedä, koska en tiedä sairaudesta juurikaan, jaksanko elää kovinkaan kauaa. Viestisi kyllä rauhoittaa mieltäni mutta jokaisellahan meistä syöpä on yksilöllinen ja aika näyttää miten minun käy. Kiitos vielä kerran viestistäsi ja voimia sinulle!!!!
Martti
- eturauhassyöpähraManson
- Re: eturauhassyöpähraManson
- Re: eturauhassyöpäjokker
- Re: eturauhassyöpäToipilas