Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: huonoja uutisia.......tuplasti

Tervehdys!
Voi kun olen kade! Meidän talomme sijaitsee keskellä valtavia peltoaukeita, joilta tuuli "vie" kaiken lumen aina johonkin muualle....ilmeisesti siis teille!!!:)
Lisäksi kynnetyillä pelloilla näyttävät paistavan vielä paljaina saviset harjat, joihin hiihtämisestä minulla on aiemmilta vuosilta kokemusta:)
Sen sijaan luistelemassa olen käynyt kuopuksemme kanssa ja hauskaa on ollut. Ostimme myös aika repertuaarin erilaisia liukureita ja pulkkia, joilla on hauska laskea kotimme ohitse kiemurtelevan joen jäälle.

Joo....muistan itsekin, kun menin ensimmäisen kerran hiihtämään rinnan ja kainalon imusolmukkeiden poiston jälkeen ja ihmettelin muuttunutta kehoani, jonka vaikutuksesta sauvojen käyttö oli "kömpelöä". Mutta niin vain räpiköin eteenpäin todeten että tässä sitä vielä mennään! Itse asiassa...en kai ole koskaan nauttinut niin paljon liikkumisesta luonnossa kuin nyt. Että ravistelua tarvitsin minä, vaikka olisihan minulle varmasti riittänyt "opetukseksi" vaikkapa muutaman viikon jakso jalka kipsissä! Että en usko, että ketään meistä koulitaan syöpään sairastumalla paremmiksi ihmisiksi!!!

Uidessa huomaan edelleen olevani epävarma siitä, pysynkö pinnalla. Ja jostain syystä silloin myös itku pyrkii esille...

Pidän peukkuja sulle ( varmaan sata muutakin keskustelua seuraavaa )perjantain ja tulevan tiistain johdosta ja kuten sanoit: murehditaan vasta jos siihen on aihetta.
avec | 29.1.2007 klo 10:30:08