Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: huonoja uutisia.......tuplasti

Hyvä Avec,

Olet ollut ilona ja voimanlähteenä monille näillä palstoilla, myös minulle, hyvä ystävä. Joku todennäköisesti on loukannut sinua, vai onko? Mikä vahinko, jos mielesi on pahoitettu, sekä loukkaajalle että meille muille, joita olet ilahduttanut.
Minä itse olen löytänyt täältä surusiskoryhmän, joiden kanssa tavataan silloin tällöin, viimeksi tänään ex-tempore töiden jälkeen. Meille itsekukin jonkun läheisen syövälle menettäneille toisistamme on tullut ihankuin siskoja, itse koen jaksavani elää taas yhden päivän eteenpäin, kun olen saanut jakaa tuntojani. Muutenkin olen aina ollut vertaistuen kannattaja. Vielä kovin nuorten lasteni kasvattaminen ilman heidän isäänsä olisi tuskallisen raskasta ilman ystäviltäkin saatuja vinkkejä.
Toivon sinulle hyvyyden haltijoilta siunausta, iloa, lohdutusta ja kaikkea hyvää elämääsi. Et ole sinäkään yksin!

Lämpimästi tervehtien Tuulapirkko
tuulapirkko | 2.7.2007 klo 21:22:58