Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: paremmat p�iv�.........toivottavasti

Hei vaan!

Ihan hyvin menee tällä hetkellä ja tosiaan tuntuu siltä et kyllä tästä töihin joutais.Pitää nyt kuitenkin kuunnella itseään viisaampia ja koettaa malttaa se vuosi,ja keksiä jotakin harrastetta.

Olenhan tässä jo vähän aloitellut remppaa.Tuo minun verstaan lattia kaipaa kunnostusta ja sitä onkin jo korjailtu.Vielä uusi pinta niin se on siinä.

Pikkuisen tapettia ja paneelia niin kyllä se siitä(ei talliin vaan tänne sisälle).

Ulkoilukelit on todella hyvät vaikka tässä on vettä sadellut ja kovaa tuulta ollut.Tänään oli kyllä mahtava keli ja ei se pieni sade haittaa,kun muistaa pukeutumisen kelin mukaan.

Työmaallakin ajattelin piipahtaa,vaikken enää oikeastaan ole edes firman kirjoilla.No eipä se haittaa.Olen kyllä tuntenut itseni tervetulleeksi aina kun olen siellä käynyt työkavereita moikkaamassa.

No tämäpä taas tässä tällä kertaa.Kirjoitellaan taas.

T:Hilex
hilex | 29.10.2006 klo 19:22:23