Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: huonoja uutisia.......tuplasti

olin eilen illalla noin kahdeksan kilometrin kävelyllä ja mietin, miten neljä vuotta sitten tähän samaiseen aikaan toivuin toisesta perättäisestä leikkauksestani syöpädiagnoosi mielessäni, enkä lainkaan aavistanut vielä, että samaísen kuukauden sisällä olisi tarpeellista käydä lävitse vielä kolmaskin leikkaus!

haistelin silloin sireenien tuoksua ajatuksella, että teen sen varmaan viimeistä kertaa.

sinä elät tänä kesänä tämän saman lävitse hoitonesi. tarpeellista on niiden välissä piipahtaa - jos suinkin jaksat! - haistelemassa kesän ainutlaatuisia tuoksuja ( nyt esim. suopursut ja kielot ovat täydessä kukassa=huumavat tuoksut!) , kuuntelemassa iltayöstä lintujen kuulasta konsertointia ja tuntemassa lämpiävä multa jalkapohjissa...

minä hankin tuona mainitsemanani kesänä itselleni riipukeinun, jonne käperryin ( ja jossa luin nuorimmaiselleni satuja iltaisin ) joka ikinen aamu ainakin vartiksi ennen töihin lähtöä. otin jalat keinun sisälle ja opettelin elämään silmät kiinni sen ajatuksen varassa, että joku minua suurempi kannattelee ja hoitaa minua. edelleen uskon siihen. tapahtuu mitä tahansa. ja ainahan elämässä tapahtuu. jos ei itselle niin läheisille! olemme niin kovasti haavoittuvaisia me ihmiset...

luetko makoillessasi? ja mitä mahtavatkaan olla ne kesän toimet, joihin ryntäät hoitojen jälkeen?

mitä mies ajattelee, kun hän sairastaa?
avec | 12.6.2006 klo 11:59:38