Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Kohti parempaa

Nooh tuota tuota!!

Se töihin meno meni persiillensä:)
Olin jo asiasta aika innoissani vaan päätin kuitenkin ensin vähän tutustua taudinkuvaani ja mahdolliseen uusimisriskiin
(Tilastotiedettä nääs)

No soitto syöpäklinikalle josta sain langan päähän minua hoitaneen syöpätautien erikoislääkärin.

No uusimisriski on kuulema suuri kyseessä olevassa suurisoluisessa lymfoomassa ja oikeastaan oli yllättynyt kun ei kohdallani ollut jo uusinut(lievä järkytys minulle)

No aikani keskusteltuani ja asiaa hetken harkittuani,päätin pysyä turvallisesti eläkkeellä ainakin siihen asti kunnes seurannat lopetetaan ja jollei sinä aikana tauti ole uusinut.

Ei oikein innosta ajatus paluusta työelämään jos tauti uusii vaikka seuraavan vuoden sisään.Eipähän tarvitse käydä samaa paperisotaa ja ruljanssia enää läpi.

Hetken kun jaksaa kituuttaa niin sitten on asuntolainat maksettu.Sittenhän ei oikeastaan ole enää kiire töihinkään.Mihin sitä rahaa nyt niin paljon tarvitsee:)
Eipä tässä muuta tällä kertaa.Hyvää tulevaa viikonloppua jos en tällä viikolla ehdi enää käymään täällä:)

T:Hilex

hilex | 14.11.2007 klo 21:48:09