Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: paremmat p�iv�.........toivottavasti

Heips!

Muistan kun itse vihdoin viime syksynä näihin aikoihin kuulin ensikerran että minulla on syöpä.Silloin juuri maksassa ja luustossa.Paikallinen reumalääkäri luetteliettä "elinvuodet lyhenee,ei voi leikata kun on maksassa ja levinnyt luustoon ja kallonpohjaan".Eipä tuntunut mukavalta ei.Silloin ei vielä tiedetty mitä tyyppiä syöpäni oli..

Helsingissä sitten selvisi että oli NHL ja hoidettavissa siellä syöpäklinikalla.Kahta eri tautia ensin sielläkin epäilivät,mutteivät alkaneet arvailla vaan ottivat testit ja kertoivat sitten taudin tyypin ja hoidon.

Keväällä kun kuulin aivokasvaimista,en olisi aluksi uskoa korvia.Voiko olla mahdollista että näin nopeasti uusi ja aivoissa?Itse epäilen että tauti oli jo siellä olemassa,mutteivät nuo tavanomaiset hoidot purreet aivoihin.Mutta todista se lääkäreille.Kun kysyin miksei päätä kuvattu jo syksyllä niin sitä ei kuulema kuvata rutiininomaisesti ja syksyllä ja talven mittaan oireita ei päässä ollut/puutumisia.

No nyt on kuitenkin homma hansikkaassa ja tauti taltutettu.

Tässäpä tätä olikin tälle kerralle..
Viikonloppuna katsomaan pari lätkämatsia Helsinkiin niin että moips vaan kaikille.

Terv:Hilex
hilex | 9.11.2006 klo 22:39:28