Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseen
Mulle ei tullut säteitä. Viimeinen syto oli 14.12.11 ja Tamot aloitin 16.1.12, syntymäpäiväni aattona sopivasti, vähän niinkuin että vaihdevuodet 38-vuotislahjaksi ;o)Mä nyt ajattelin yrittää, että mitä tuo juoksu tuo tähän asiaan, kun on sopivasti motivaationa syksyllä yhdet kisat, mihin koiran kanssa menossa juoksemaan. Eli 5-6 juoksulenkkiä viikkoon, 2-6km per lenkki, päivästä riippuen. Mulla on nyt ihan treeniohjelma tuota syksyn kilpailua silmällä pitäen, katsotaan... Pumpissakin pitäis vissiin taas aloitella käymään, jos vaikka kerta viikkoon ehtis. Hepo on nyt kesälomilla, en oo juurikaan ratsastellut.
Mutta jos tää liikkuminen ei auta, niin sitten en kyllä tiedä....
- Re: Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseenKatjusmaaret
- Re: Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseenpeppipitkätossu