Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseen
Moikka!Mulla alkoi tammikuussa Tamofen. Sytoista tuli 6 kiloa, joista kolme lähti pois enne Tamoja ja ne loput kolme sitten jäi ja pysyy. Ja ne on juurikin vyötäröstä alaspäin. Kolme kiloahan ei ole paljon, mutta jotenkin käsittämättömästi tuo alakroppa on turvonnut. Olen perusperso makealle, mikä ei tietenkään helpota tilannetta. Mutta suunnilleen samalla lailla syön kuin ennenkin. Ja vielä viime kesänä, ikää silloin mittarissa 37, mahduin kevyesti rippihameeseeni (ei saa nauraa, heh)Nyt en uskalla kokeillakaan, kun viimekesäiset farkut jo aiheutti melkoisen masennuskohtauksen; ei puhettakaan, että vois käyttää.
Nyt kun viimeisestä leikkauksesta alan olla toipunut, olen aloittanut taas juoksun, katsotaan onko siitä apua. Uutta vaatekertaa EN aio ostaa. Paino nyt on keikkunut välillä 57,5-58,5, kun se viime kesänä oli 55 ennen sytoja. Kun nyt pysyis edes tuossa, mutta takana taitavat olla ne ajat, että saa syödä ihan mitä vaan ja miten paljon vaan :o/
Sen olen huomannut, että Tamofen välillä kerryttää nestettä juurikin jalkoihin, ja sitten välillä on näitä istutaan vessassa -päivä, jolloin tuntuu, että litratolkulla poistuu.
Onko sulla siis myös Tamofen tai joku muu hormonilääkitys päällä?
- Re: Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseenKatjusmaaret
- Re: Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseenpeppipitkätossu