Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseen
Tamofenin lähes ainoa sivuvaikutus minulla on jatkuva nälkä. Koko ajan tuntuu, että pitäisi mussuttaa jotakin. On täytynyt vaan olla nälässä, kun ei pysty kuluttamaan niin paljon kuin vatsa vetäisi. Hoidon alussa tuli kolme tai neljä kiloa lisää painoa vajaassa kuukaudessa pelkästään lisääntyneestä syömisestä. Painon nousu ei sinänsä haitannut, kun syksyllä sytojen aikana tippu aika monta kiloa pois. Nyt on kuitenkin pitänyt alkaa todella tarkkailemaan syömistä.Suolaiset ruuat keräävät nestettä elimistöön ja minulla eteenkin nilkkoihin kertyy mahdollisesti siksi turvotusta. Tällaista turvotusta minulla ei ole ollut aikaisemmin nilkoissa niin, että ilmeisesti se liittyy tuohon Tamofeeniin ja suolaan. Liikuntaa jossakin muodossa joka päivälle. Eikä lenkin palkaksi viineriä...vaan vesilasi...ankeeta. HYVÄÄ KESÄN JATKOA!
- Re: Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseenMaija-Helena
- Re: Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseenpeppipitkätossu