Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kenellä kokemuksia Efexorista!
Mukavaa iltapäivää kaikille "sytosiskoille"!Kuumat aaltoilut ovat häirinneet niin yöunta kuin oloa päivisin enemmän sytojen jälkeen ja olen saanut niihin Efexor-reseptin.Nyt olen ajatellut aloitta ne kokeeksi ja muistelen,että joku niitä täällä oli käyttänytkin.
Minkälaisia sivuoireita niistä alkuun oli ja kauanko ne kestivät?Kuinka pitkän ajan kuluttua ne auttoivat aaltoiluihin?
Tällä hetkellä niiden mielialaa kohottava vaikutuskaan ei olisi pahitteeksi!
Tällä hetkellä kyllä ahdistaa monet asiat; selvitäkö töihin paluusta vai ei,leviääkö tauti,yksirintaisuus ja olen aivan kyllästynyt peruukkiin,joka sinänsä ihan ok,mutta nyt toivon,että sänki kasvaisi NOPEASTI! KUmman kärsimätön sitä on nyt kun on ollut muutamia kuukausia kaljuna ja kun karvat alkoi kasvaa haluisi heti luopua kuumasta peruukista.
Joo,leviämisen pelko ja toisaalta turhamaisuus ne yhdessä taistelee pään sisällä...
Onko muilla muuten jatkunut hoitojen jälkeen sormien,varpaiden ja muutenkin jäykkyys esim pitkään istumasta noustessa?
TSemppiä,voimia ja hyviä päiviä kaikille hoidoissa kamppaileville!!
Terv tautinen
- Kenellä kokemuksia Efexorista!tautinen
- Re: Kenellä kokemuksia Efexorista!Kehäkukka