Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kenellä kokemuksia Efexorista!

Heippa Tautinen :)

No minähän se, joka täällä olen moneen kertaan mainostanut Efexoria ;). Minä olen käyttänyt sitä nyt reilun 3 kk. Minulla vaikutus kuumiin aaltoihin oli miltei välitön, jo ensimmäisenä yönä nukuin paremmin ja päiväaaltoilu väheni ja lieveni muutamassa päivässä. Mielialaa kohottava vaikutus tuli muutamassa viikossa. En nyt sano, että riemusta pompin täällä, mutta ahdistus hävisi oikeastaan kokonaan ja mieliala jotenkin tasoittui. Tämä oli erittäin tervetullut vaikutus siinä vaiheessa, kun olin hyvin ahdistunut hoitojen päättyessä ja työelämän alkaessa. Eli summa summarum: itse olen ollut erittäin tyytyväinen lääkkeeseen.

Minulle tuli hassu sivuvaikutus alkuun: haukottelu! Mutta se poistui sitten omia aikojaan, varmaan muutamassa viikossa.

Kesähelteillä huomasin, että hikoilin melko paljon (niin varmasti kaikki, mutta itselläni aina ollut hikoilu vähäistä). Muutenkin tuntui, että mummutauti oli päällä pahempana, mutta luulen, että tuo kuumuus sen aiheutti. Taas kun on pikkusen viilentynyt, niin olokin on heti helpompi.

Kerrohan Tautinen sitten, toimiiko lääke sinulla! Voimia muutenkin kaiken tunnemyllerryksen keskelle. Voin vain taas sanoa, että mietteesi ovat kuin suoraan omista ajatuksistani muuta kuukausi takaperin. Sillä erotuksella, että minä en tuskaillut peruukin kanssa, vaan iloitsin niin valtavasti uudesta tukastani!! Jo puolisenttisenä värjäsin sitä eka kerran, että se näyttäisi tuuheammalta ;). Viime viikolla kävin taas kampaajalla ja lyhennytin tukkaani reilusti, koska uudet kiharat olivat aivan kamalat :O! Ja tämä lyhyt on niiiiiiin helppohoitoinen, etten yhtään kyllä kaipaa vanhaa tukkaa. :D

miu
-miu- | 20.8.2007 klo 19:03:42