Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kenellä kokemuksia Efexorista!

Hei! Tuosta Efexorista. Itse aloitin niiden käytön heti kohta leikkauksen jälkeen helmi-maaliskuussa. Vaikutus oli dramaattinen mielialaani. Syvä ahdistus poistui kokonaan ja myöskin kuumat aallot lähes kokonaan. Mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut koko aikana. Ehkä eka viikkona lievää huimausta ja ruokahaluttomuutta, mutta ne on kyllä poistuneet. Suosittelen lämpimästi ko. lääkettä. Olen sanonutkin, että se on ihan "Jumalten lahja" tämä lääke, niin kovin se muutti elämääni.

Tosin nyt olen saanut tämän hikoilun takaisin kun aloitin Arimidex-lääkityksen. Mutta hikoilu on erilaista, ei kuumia aaltoja vaan sellaista omituista kasvojen ja kaulan hikoilua. Vesi valuu ihan noronaan ja tuoksuu omituiselle. Ilmeisesti hormoniperäistä hajua, mieleeni tulee synnytyksen jälkeinen haju, joka erittyi sairaalassa ollessani. Mutta kun helteet ovat hellittäneet, olen pärjäillyt tämänkin hikoilun kanssa.

Nyt olen lähdössä viimeiseen sädehoitoon. Pari kuukautta saan olla ihan rauhassa. Sitten on lokakuussa luustokuvat, TT-kuvaus ja labrat. En ole vielä käynyt kertaakaan luustokuvauksessa, vaikka minulla oli laajalle kainaloon levinnyt. Mutta en sure vielä sitä.

Minulla on tuon tukan kanssa samanlainen vaihe menossa kuin Tautisella. Kotona olen jo ilman mitään päähinettä, mutta ulos mennessäni laitan peruukin vielä. Hius on sellaista teräksenharmaata, toivottavasti siitä muuttuu vielä. En halua harmaata tukkaa!!:(( Minä myös ajattelin kokeilla lyhyttä tukkaa aluksi, hehheh, ei todellakaan ole muita vaihtoehtoja, mutta eihän sitä tiedä vaikka pitäisin tukkaani lyhyenä jatkossa. Minulla on nimittäin lähes koko elämäni ollut pitkä tai puolipitkä tukka.

Iloista päivää kaikille.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 21.8.2007 klo 09:41:13