Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kenellä kokemuksia Efexorista!
Huomenta ja kiitos vastauksista!Efexorit jo kaapissa ja ajattelin aloittaa loppuviikosta niiden syömisen!
Hiukseni ovat tällä hetkellä reilu sentin pituiset,tummemmat kuin aiemmin eikä vielä näy kiharaa.Täyskaljuuden jälkeen pehko itsestäni näyttää jo "runsaalta" ja kotona olenkin ilman huivia tms,mutta perheen kommenteista johtuen en kehtaa ihmisten ilmoille vielä tällä tukalla mennä.
Olin jo suunnilleen menossa ja ylpeänä tukastani,mutta perhe tyrmäsi niin,etten sittenkään uskalla vielä.
Ajattelin kyllä minäkin kokeilla alkuun lyhyttä tukkaa (heheheh! eipä ole vaihtoehtoja..) ja olen toisaaalta olen iloinen siitä,että nyt on pakko kokeilla alkuun lyhyttäkin kampausta.Olisipa sitten helppo,kun ei tarvitse miettiä miten hiukset ehtii kuivua ja tarviiko föönata tai yrittää suoristaa niitä.
Tänään toistaiseksi vielä mieliala ok,täytyisi tarttua imurin varteen,koska koti ihan sikasotkuinen.Näin laiskana sitä olen ollut vaikka olenkin "terve" kesälomalainen.
Mukavaa päivää kaikille ja voimia syto-säde-tietämättömyysputkissa tarpoville!
- Kenellä kokemuksia Efexorista!tautinen
- Re: Kenellä kokemuksia Efexorista!tautinen
- Re: Kenellä kokemuksia Efexorista!Kehäkukka