Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kysymyksiä taas...
Kiitos, Anna52!Juu, varmaan joka ikinen, joka tutkimukseen joutuu menemään, toivoo että patti tai joku muu muutos on hyvänlaatuinen. Itse pyrin olemaan mahdollisimman realistinen, ja ottamaan huomioon myös mahdollisimman realistisesti sen, mikä seuraa, mikäli muutos on pahanlaatuinen.
Itse olen suht nuori, 28, marraskuun lopulla 29 vuotias, joten mahdollisuus hyvänlaatuiseen kyhmyyn on huomattava.
Hyvä kuulla, että voin vaatia patin poistoa, sillä se ihan oikeasti häiritsee, se kasvaa, ja se kipuilee aika-ajoin, eikä asiaa auta yhtään se että käsittääkseni hyvänlaatuiset fibroosikasvaimet eivät edes kasva noin nopeasti. Noh, perjantainahan se sitten selviää, tai ainakin osittain.
Todennäköisesti käytän pipoja koska talvi tulee, en oikein tunne peruukkia omakseni, tai niin luulen..
Oireethan siitä myrkkyhoidosta vissiin bvaihtelee ihan ihmiskohtaisesti, ainakin mitä olen joitain ketjuja täältä vilkaissut.
jännittää vaan se perjantai, niin on pakko kysellä kaikkia mitä mieleen tulvahtaa, te olette kuitenkin ne ihmiset, jotka osaavat parhaiten vastata mun jossain määrin jopa hölmöihin kysymyksiin :) <3 <3 <3
- kysymyksiä taas...poppana
- Re: kysymyksiä taas...Anna52
- Re: kysymyksiä taas...poppana
- Re: kysymyksiä taas...Anna52