Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kysymyksiä taas...

Kiitos paljon vastauksista, tässä vaiheessa juurikin kaikenlaiset kertomukset pahkuloista, sekä hyvistä tai pahoista ovat tervetulleita, se auttaa mua realisoimaan omaa pattiani, ja pysymään siten rauhallisempana sen suhteen, mitä tuleman pitää.

Mukavia asioita on onneksi paljon mietittävänä, kuten esimerkiksi se, että sain koulussa eräästä oppiaineesta lopputentistä K3 arvosanan, eli kiitettävän! Luo kummasti lisää motivaatiota opiskeluun, kun saa hyviä arvosanoja :)

Ja sitäpaitsi, ei mulla olisi nyt edes aikaa sairastua, kun olen päättänyt valmistua keväällä 2014 :) Koulu vie paljon aikaa, ja suurin osa tutkinnosta suoritetaan työssäoppimalla.

Tulee paljon helpottuneempi olo, kun saa jutella sellaisten ihmisten kanssa, jotka todella ymmärtävät mitä pelkään, sekä osaavat vastata kysymyksiini ja kertoa omien kokemustensa kautta erilaisia asiaan liittyviä faktoja.

on hyvä että tällainen palsta on laitettu pystyyn, että ei tarvitse yksin kenenkään pähkäillä näiden asioiden ja ajatusten kanssa. Ilman vertaistukea tällaiset kokemukset voivat olla hyvin vaikeita kestää, omalla osallani ainakin jo pelkästään tämä epätietoisuus saa pään hajoamaan, enkä usko että ystäväni ja muut läheiseni jaksaisi kuunella mun syöpäpelkojani varsinkaan nyt, kun ei ole todistettavasti edes mitään sellaista.

Onneksi aika kuluu suht nopeasti kaiken tän koti ja lapsihärdellin pyörittämisessä, niin kohtahan minulla on jo vastaus, eikä epätietoisuudessa tarvitse enää kauaa olla :)

Kiitos teille kaikille jotka olette siellä vastailemassa ja tukemassa, olette ihania <3
poppana | 24.10.2012 klo 18:35:42