Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nivelkivuista....
Kiitos ystävät viesteistä. Palailin taas tänne nettiin, kun olen nyt oikein vuosilomalla. Minulta loppui se osasairauspäiväraha 28.12 ja sen mukana osa-aikatyö. Nyt olen helmikuun alkuun asti lomalla ja sitten pitäisi palata kokopäivätöihin. Vielä jää nelisen viikko pitämättömiä lomia. On se tuo kuntatyönantaja siinä mielessä hyvä, että lomat on pitkät ja kertyvät sairasloman aikanakin. Muutenhan se kunnan ja valtion leipä on tunnetusti pitkä ja kapea.Minulle sopisi vallan mainiosti tuo osa-aikaisuus ihan jatkuvasti, mutta vielä ei ikä riitä siihen osa-aikaeläkkeeseen. Mieheni on nyt ensimmäistä päivää osa-aikaeläkkeellä. Hän tekee aina kaksi viikkoa töitä ja on kaksi vapaalla. Kovasti hän on sitä odottanut, kun hänellä on maalausharrastus, joka vie päivästä suurimman osan. Ei silti, kyllä minunkin aikani ihan hyvin kotona menisi. Nyt vain rajoittaa tuo polven kipuilu. Ajattelin kyllä lähteä kävelylle, katsotaan mitä polvet tuumaavat. Vähän on kipu hellittänyt, kun en eilen liikkunut.
Paljon onnea Sinulle Sipriina putkesta pääsyn johdosta. Siitä se tukka alkaa kasvaa ja elämä muutenkin tasaantuu. Minulla on toukokuussa seuraava kontrolli, kun viimeksi kävin lokakuussa.
Katselin tuossa äsken, onko Syöpäyhdistyksellä naisten iltoja, mutta en löytänyt. Muistuttele minua, jos huomaat milloin niitä on. Olisi taas kiva tavata. Kiva asia, jos migreeni on edes jonkin verran helpottanut.
Aurinkoista päivää kaikille.
Kehäkukka:))
- Nivelkivuista....Kehäkukka
- Re: Nivelkivuista....Kehäkukka
- Re: Nivelkivuista....kesän lapsi
- Re: Nivelkivuista....Sipriina
- Re: Nivelkivuista....Nefertiti
- Re: Nivelkivuista....Karhutar