Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nivelkivuista....
Hei Kehäkukka ja kumppanit!Luusto- ja nivelkivut ovat kait aika yleisiä sivuoireita näistä hormonihoidoista ja varmasti kurjia. Särkylääkkeitäkään ei ole mukava aina popsia. Luontaistuotteita kannattaisi ainakin kokeilla, lähinnä inkivääriä.
Tänään oli minulla viimeinen sädetyskerta ja lääkärintarkastus. Eli pääsin putkesta pois. Lääkärin tarkastus taisi kestää viisi minuuttia enkä muistanut oikein mitään kysymyksiä esittää. Seuraava kontrolli on kesäkuussa ellei ihmeempää ilmaannu.
Sädehoidosta selvisin aika pienillä vaivoilla. Iho punottaa, mutta ei ole erityisen kipeä. Arimidexiä olen syönyt noin kuukauden eikä nivelvaivoja ole ainakaan vielä ilmaantunut. Kuumia aaltoja on. Syön kyllä inkivääriä omega-kapselien mukana. Ehkä silläkin on vaikutusta. Minulla rintaranka ja selän puolella lapaluun seutu ovat kipeitä ja kosketusarkoja, mutta lääkäri sanoi, ettei sillä ole mitään tekemistä syövän kanssa. Johtuu ilmeisesti kulumavioista. Jaloissa tuntunut luukipu on hävinnyt nyt, kun sytostaattihoidoista on jo pari kuukautta.
Tämä ja ensi viikko on vielä lomaa ja sitten töihin paluu. Nyt tuntuu,että vointi on aika hyvä. Väsymystä ja voimattomuuden tunnetta kyllä on ja liittynee estrogeenin puutteeseen. Arimidex tuntuu kuitenkin sopivan hyvin, edes migreeni ei ole palannut siinä määrin kuin sitä oli ennen hoitoja. Näin on käynyt kuulema jollekin toisellekin, lääkäri epäili hormonien vaikutusta asiaan.
Nyt katselen eteenpäin aika luottavaisena ja toivon kaikille teille samassa veneessä oleville hyvää vointia ja voimia hoitoihin! Kiitos tuestanne!
t. Sipriina
- Nivelkivuista....Kehäkukka
- Re: Nivelkivuista....Kehäkukka
- Re: Nivelkivuista....kesän lapsi
- Re: Nivelkivuista....Sipriina
- Re: Nivelkivuista....Nefertiti
- Re: Nivelkivuista....Karhutar
- Re: Nivelkivuista....Seulaset77