Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nivelkivuista....
Kiitos Sipriina, kun muistutit minua siitä naisten illasta. Yritän tulla, jos nyt näillä jaloillani pääsen. Se Annikki Niskanen oli minulle tosi suurena apuna, kun olin leikkauksessa vuosi sitten. Hän kävi vuoteeni ääressä monta kertaa.Tosiaan, nyt on polveni kipeytyneet entisestään ja vähän jo pelottaa, jos se tuo lääke on syypää. En siitä millään luopuisi. Mutta jos liikuntakyky menee niin pitää kyllä harkita jo muita vaihtoehtoja. Kävin äsken sellaisella vajaan puolen tunnin lenkillä ja kyllä kipeytyi taas jalat. Varsinkin tuo vasen polvi menee ikäänkuin lukkoon ja kipu siirtyy oikeasta polvesta myös jalkapöytään ja varpaisiin. Parina päivänä olen ottanut Panadolia ja se vähän helpottaa liikkumista, mutta ei kokonaan poista arkuutta ja kipua. Tuntuu joskus siltä, että polvissani on pieniä irrallisia osia ja kuuluu ihme ritinää ja ratinaa.
Vaikuttaako estrogeenin puute myös muistiin? Itsekin olen huomannut, että muistini on heikentynyt, jos tuo nyt niin kummoinen lie koskaan ollutkaan.
Menetkö Sinä Sipriina kokopäivätyöhön heti aluksi? Niin taisit kertoa. Voimia työn aloitukseen. Toisaalta on mukava olla töissäkin. Kyllä tämä kotona olokin alkaa tympäisemään pitemmän päälle.
Se on totta, että taistelumieltä tarvitaan vaikka hoidot jo ohi. Koko ajan joku ihme vaiva päällä.
Sisulla vaan eteennpäin siskot.
Kehäkukka:))
- Nivelkivuista....Kehäkukka
- Re: Nivelkivuista....Kehäkukka
- Re: Nivelkivuista....kesän lapsi
- Re: Nivelkivuista....Sipriina
- Re: Nivelkivuista....Nefertiti
- Re: Nivelkivuista....Karhutar