Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nivelkivuista....
Hei Kehäkukka!Ikävää, että olet saanut riesaksesi noin kovat polvikivut. Oletko kokeillut mitään luontaistuotteita? Itse käytän tällä kertaa nokkos-kalkki-inkivääriä ja omega 3:sta jossa myös on inkivääriä. Ehkä näillä on jotain vaikutusta, koska minun kipuni ovat vähäisiä, lähinnä olen huomannut vain tuota jäykkyyttä liikkeelle lähtiessä. Tosin en ole syönyt arimidexiä kuin vasta runsaan kuukauden ja Sinulla on jo pidempi kokemus siitä.
Menen kyllä heti kokopäivätyöhön ja siksi se jännittääkin. Työpaikallani on myös tapahtunut paljon muutoksia ja työkaverikin on vaihtunut sairaslomani aikana. Työssäni tarvitsisin hyvää muistia. Uskon, että estrogeenin puute vaikuttaa myös muistiin. Nyt pitäisi löytää keinoja, joilla korvata näitä haittoja. Hyvä tuo Sinun loppulauseesi, sisua tarvitaan!
Sipriina
- Nivelkivuista....Kehäkukka
- Re: Nivelkivuista....Kehäkukka
- Re: Nivelkivuista....kesän lapsi
- Re: Nivelkivuista....Sipriina
- Re: Nivelkivuista....Nefertiti
- Re: Nivelkivuista....Karhutar
- Re: Nivelkivuista....Seulaset77