Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten valmistautua sytohoitoon?

Ei ainakaan CEFiä tarvitse kauheasti pelätä, itselläni takana kaksi tiputuskertaa ja oireita ei ole tullut oikeastaan lainkaan. Jäähattua olen käyttänyt kummallakin kerralla ja toissapäivänä käydessäni tasauttamassa hiuksiani, kampaaja totesi hiusteni tuuhentuneen, eli ei ainakaan kahden kerran jälkeen ole ollut havaittavissa hiusten tai muiden karvojen joukkokatoa. Itse olen juonut tiputuksessa ollessani, se tietää sitä, että vessassakin saa rampata, mutta toisaalta saattanut ehkäistä huonovointisuuden, sillä mitään kauheita kuvotuksia ei ole tullut. Lenkillä en ole käynyt tiputuspäivän iltana, mutta shoppailemassa olen kyllä ollut, eli ei ehkäise tavallista eloa. Juoksemassa olen ollut heti seuraavana päivänä ja olen jaksanut vetää liikuntatuntini, joita on 5 päivänä viikossa 2 - 3 tuntia per päivä. Jonkinasteista lihashervottomuutta ja herkkyyttä kramppeihin olen huomannut ensimmäisellä viikolla tiputuksen jälkeen. Ja jostain kumman syystä olen huomannut, että silloin 7 - 10 päivänä jälkeen tiputuksen eli kun valkosolut ovat alimmillaan, niin minulla on ollut myös mieli matalalla ja itkuherkkyys kasvanut, en tiedä sitten mistä johtuu, mutta onneksi sekin on ohimenevää ja fiilis nousee taasen.
Tsemppiä sinulle hoitoihin!
Untuvikko | 5.11.2008 klo 14:49:07