Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Miten valmistautua sytohoitoon?
Suurin osa täällä kirjoittajista voi paremmin kun syö usein ja juo paljon, mutta mulle se ei käynyt. Sitruuna helpotti vatsan oireita jonkin verran, mutta jatkuvaan kuvotukseen oli paras temesta lääke, jota söin useamman viikon joka päivä ja lopetin noin 2 viikkoa viimeisen hoidon jälkeen. Nukahtamistabletti on toinen jota olen joutunut säännöllisesti käyttämään edelleenkin, niiden avulla pystyn nukkumaan 6 tunnin unet. Tiputus ei tuntunut miltään (mulla on laskimoportti), mutta kannattaa harkita jäämyssyn, tuppujen ja tossujen käyttöä. Minä käytin niitä ja kynnet pysy normaalina, mutta hiuksia jäi säälittävän vähän, mutta nyt kun uutta tukkaa on tullut, näyttää ihan kivalta. Yksi mun tuttava ei reagoinut hoitoihin juuri mitään (samaan aikaan sairastettiin), joten todella yksilöllistä se on. Mutta kuten Karhutar kirjoitti, ulkoilu/liikunta on varmasti parasta ennen hoitoja, hoitojen aikana ja hoitojen jälkeen. Itse aloin käydä lenkillä vasta hoitojen jälkeen ja ehkä se olisi auttanut aikaisemminkin, mutta kun olin niin väsysynyt. Toivon jaksamista sulle ja leppoisaa soutumatkaa!- Miten valmistautua sytohoitoon?heleena131
- Re: Miten valmistautua sytohoitoon?hiutale
- Re: Miten valmistautua sytohoitoon?Untuvikko
- Re: Miten valmistautua sytohoitoon?jaana1952
- Re: Miten valmistautua sytohoitoon?Kristitty Lilja
- Re: Miten valmistautua sytohoitoon?Kristitty Lilja