Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi rinta
heippa siskot, (uusio)tisseillä tai ilman!Minulla on hoidoista jo rapiat neljä vuotta. Taisi olla 2v-kontrollissa, kun lääkäri kyseli halukkuuttani korjausleikkaukseen. Silloin totesin, että en ole vielä keksinyt, mihin toista tissiä tartten eikä paljoa valaistumista ole edelleenkään tullut ;) Olen tullut hyvin toimeen ilmankin, eikä parisuhdekaan ole sitä edellyttänyt ja pikkueskarilaisenikin pitää itsestään selvänä, että äitillä on vain yksi tissi. Joskus olen jopa miettinyt, että mitenkähän opettaisin hänelle erilaisuuden hyväksymistä, jos en itse kelpaisi tämän pikkupuutteeni kanssa - monella vastaantulijalla on paljon näkyvämpiäkin vajavaisuuksia, joiden kanssa vain on elettävä.
Minulla on tarratissi, jota tosin en alun jälkeen ole yrittänytkään liimailla, koska nahkani on sen verran rasvaisen sorttista, että tissi ei kauaa paikoillaan pysy. Ja muutenkin irtoproteesi on aikas näppärä sujauttaa liivin taskuun niine hyvineen, jos on vaikka uimahallissa tai kylpylässä - tarratissi ei taatusti pysyisi siinä kyydissä. Ja yleisissä saunoissa minä olen usein ainoa, jolla ei ole uimapukua päällä...
Vanha sananparsi sanoo: "mitä nainen ei kauneutensa eteen kestäisi?" Jokainen siis tutkistelkoon sydänalassaan, mitä arvostaa ja mitä on valmis kestämään. Ja voimia jokaiselle päätöksensä takana seisomiseen!
Pirteää syksyn jatkoa,
- uusi rintahelmiaino
- Re: uusi rintaPallu
- Re: uusi rintahelmiaino
- Re: uusi rintaKarhutar
- Re: uusi rintamaruska
- Re: uusi rintamaria68
- Re: uusi rintaMemmu66
- Re: uusi rintaKarhutar
- Re: uusi rintaklemmari