Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi rinta
Tuotapa juuri olen mietiskellyt. Olen pienirintainen, A tai AA.Aluksi ajattelin etten missään tapauksessa enää mene mihinkään leikkaukseen jos ei ole PAKKO. Minullakin on hyvin parantunut nämä syöpään liittyvät leikkaushaavat. En ole vieläkään ollenkaan varma mitä haluan ja mihin päädyn. Koska nyt tilanne on ok, tuntuu että onko se riski taas suurempi jos valitsee rinnan korjausleikkauksen?!Pienirintaisellahan tuo proteesi ei ole niin kovin raskas ja hankala käyttää kuin isompirintaisella. Ehkäpä sattuu sellainen hoitaja kontrollissa joka osaa avittaa tässä asiassa. Silläkin on niin suuri merkitys minkäsorttinen on hoitohenkilökunta. Kiirehän päätöksellä ei ole vielä.Kirjoittelen kun olen käynyt kontrollitutkimuksissa. Niin, koetetaan elää elämäämme sillätavoin että että rintasyöpä ei määrää ihan kaikkea, osalla meistähän se todellakin vaikuttaa kaikkeen. Hyvää jatkoa teille kaikille.
- uusi rintahelmiaino
- Re: uusi rintaPallu
- Re: uusi rintahelmiaino
- Re: uusi rintaKarhutar
- Re: uusi rintamaruska
- Re: uusi rintamaria68
- Re: uusi rintaMemmu66
- Re: uusi rintaKarhutar
- Re: uusi rintaklemmari
- Re: uusi rintamaria68