Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi rinta
Hei HelmiainoKannattaa olla oma-aloitteinen tässä asiassa ja ottaa asia puheeksi heti ensimmäisessä vuosikontrollissa, jos kaikki on vain siinä hyvin.
Itselläni on sellainen tilanne, että syöpä oli jo löytyessään paikallisesti laajalle levinnyt ja niinpä sanottiin, että aikaisintaan 2-3 vuoden päästä voitaisiin arvioida asiaa. Olen ollut nyt jo kuusi vuotta terveenä, ja omat ajatukset eivät juurikaan korjausleikkauksen ympärillä askarele. Minulla on iholle kiinnittyvä tarraproteesi käytössä, ja minulle se on sopinut hyvin - vaikka välillä tietysti ajattelen, että kukahan sitä huoltaa sitten kun olen raihnainen mummo;-) Mutta nyt siis tavoitteena on elää mahdollisimman terve aikuisikä mahdollisimman pitkään.
Kannattaa tosiaan kypsytellä asiaa ensimmäiseen vuosikontrolliin asti ja kerätä muidenkin kokemuksia, jos ne vaikka auttaisivat omassa päätöksenteossa.
Terveisin
- uusi rintahelmiaino
- Re: uusi rintaPallu
- Re: uusi rintahelmiaino
- Re: uusi rintaKarhutar
- Re: uusi rintamaruska
- Re: uusi rintamaria68
- Re: uusi rintaMemmu66
- Re: uusi rintaKarhutar
- Re: uusi rintaklemmari