Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hyvä CEF-kokemus lohduksi niille joilla se on edessä
Minulle määrättiin rinnan kokopoiston jälkeiseksi sytohoidoksi 6 x CEF. Nyt on viides päivä ensimmäisestä tiputuksesta ja olo ikutakuinkin normaali. Tiputuspäivän iltana oli pää vähän pöpperöisen tuntuinen, mutta minkäänlaista pahoinvointia ei tullut. Minulle riitti pahoinvoinnin estoon Emendit (ensimmäinen tiputettiin hoidon yhteydessä ja kaksi seuraavaa tabletteina 2. ja 3. aamuna. Pari primperania otin lisäksi varalta, mutta en ole ihan varma olisinko edes tarvinnut. Ruoka on maistunut ihan ok. Kolmantena päivänä olin vähän väsyneempi, joten otin parit lyhyet päikkärit. Pelkäsin sivuoireita tosi paljon, ja siksi olen äärettömän onnellinen, että kauhukokemuksia ei tullut. Tiedän että hoitojen jatkuessa sivuoireet todennäköisesti lisääntyvät.Nyt odotan pelolla levinneisyystutkimusta! Ylävatsa katsotaan TT:llä, kun minulla on ollut kaiken aikaa (ennen leikkaustakin) paineen tunnetta ylävatsalla, ikäänkuin oikean puolen kylkiluiden alaosa painaisi jonnekin sisäelimiin. Maksa-arvot olivat normaalit, mutta... Lääkärin sanelussa lukee vain "kylkikaaren alla maksa".... Asia askarruttaa kaiken aikaa. Tutkimusta täytyy odottaa vielä kaksi viikkoa, se tehdään samalla käynnillä kuin verikokeet seuraavana päivänä olevaa tiputusta varten. Lääkäri sanoi että vastaus kerrotaan vastaanotolla, ei puhelimella, oli se mikä tahansa. Jos maksasta löytyy pesäke, muuttuuko lääkitys? Annetaanko tuhdimmat sytot?
- Re: Hyvä CEF-kokemus lohduksi niille joilla se on edessäpunahattu