Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hyvä CEF-kokemus lohduksi niille joilla se on edessä
Kiva kuulla, että selvisit Punahattu cef:stä suht helposti. Ja olen aikalailla samoilla linjoilla Annan kanssa. että varmuuden vuoksi lisätutkimuksia tehdään, vaikka riski olisi pienempikin. Minulle tehdään huomenna vatsan ultra kun kerroin että ylävatsalla on kipua ja arkuutta ajoin. Todennäköisesti minulla nuo vaivat johtuvat ihan särkylääkkeiden ja stressin aiheuttamasta vatsaärsytyksestä, mutta lääkäri oli tutkimukseen halukas koska sanoin että se rauhoittaisi mieltäni kun edes katsottaisiin että eihän maksassa ole mitään.Yleisesti ottaen levinnäisyystutkimuksia ei kaikille tehdä niiden aiheuttaman ylimääräisen säteilyrasituksen vuoksi, ja kai siinä tietysti taloudelliset seikatkin painaa. Tottakai sitten tutkitaan jos on aihetta, vaikkapa jos on ollut kainalometastaaseja.
Niin että rauhallisin mielin vain eteenpäin!
- Re: Hyvä CEF-kokemus lohduksi niille joilla se on edessäHeta-71