Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hyvä CEF-kokemus lohduksi niille joilla se on edessä

Kiitos vastauksista ja tsempeistä maksan tutkimusasiassa! Tässä koko prosessissa kun on ollut - ja on edelleen - pahinta tämä odottaminen. Näistä ylävatsan ja kyljen oireista olen ollut huolissani jo pitkän aikaa ennen leikkaustakin. Kun olin leikkauksen takia sairaalassa, yritin lääkäreille puhua asiasta, mutta en saanut heiltä minkäänlaisia vastauksia. Kirurgit kun hoitavat leikkauksen - ja vain leikkauksen - eivätkä ota kantaa näihin asioihin. Sitten meni tosi pitkään ennenkuin pääsin syöpälääkärin vastaanotolle. Hän onneksi kuunteli ja lähetti TT-kuvaan. Sitä nyt sitten odotellaan. Toivon tosiaan, että oireet on jotain muuta, niinkuin teillä, jotka tähän vastasitte!

Mutta tosiaan ekasta CEFistä selvisin tosi hyvin. Nyt siitä on kulunut viikko. Eilen ja toissapäivänä olin tosi väsynyt, päikkäreitä piti ottaa, mutta tänään olen ollut jo ihan virkeä. Lumityötkin kävin tekemässä, eikä sittenkään tullut sellaista väsyä, että olisi tarvinnut nukkua! Ja ruoka on maistunut liiankin hyvin...Toivotaan tosiaan, että tilanne ei pahene uusienkaan tiputusten myötä!
punahattu | 29.1.2013 klo 22:17:16