Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: elämää ei sen enempää....

Hei kaikki, on ihan pakko kysyä vielä niistä ennusteista. Kuinka suhtaudutte niihin, onhan kai teidänkin joukossa erilaisia ennusteita saaneita, vai miten se toimii rintasyövässä. Leikkauksen jälkeenhän minäkin vasta saan ennusteen, mutta kun on agressiivinen syöpä tiedän että ennuste on huonompi kuitenkin.Uskallatteko oikeasti suunnitella tulevaa ym.Minä en oikein uskalla ajatella selviämistä saati tulevaa kun alku oli niin painajaismainen, niin on vaikea uskoa että nyt olisi mahdollisuus jopa tautivapauteen.Olisihan se helpompi elää kun uskaltaisi ajatella että selviän. Ajattelitteko te niin ennen leikkausta, ettehän tekään kai silloin voinut tietää miten käy,vai? Taas tuli joukko tyhmiä kysymyksiä, mutta kun ne pyörii päässä.Lääkärini sanoi: tavoitteenani ottaa kaikki syöpä pois ja sitä kautta tautivapaata aikaa ja jos uusii niin se mahdollisimman kauas. En voi uskoa että onko se oikeasti mahdollista myös minulle? Ja nyt tietty miettii kun tuli nämä allergiareaktiot, niin ne huononsi tilannetta, mitä jos ei löydykään minulle myrkkyä.Ensiviikolla siis kokeillaan taxotereä kortisoni esilääkityksessä.
riitta47 | 16.5.2011 klo 09:09:40