Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: elämää ei sen enempää....

IHANAA kannustusta.Minäkään en saisi olla iloinen töissä, pitäisi vaan kärvistellä ja näyttää surkealta.Niin ja kertoa kaikille kuinka kurjaa on.Entinen työkaveri, saman kokenut kertoi kaikille taudistaan ja kommentoi avoimesti tuntemuksistaan.Minä en kertonut kun ei ollut mitään kerrottavaa, niin eikö tämä perkele mennyt sitten kertomaan minunkin asiani.Että mahtaa tätä entistä työkaveria ja asiakkaita ottaa päähän kun olen kuin mitään ei olisi tapahtuntukaan.Tosin olen aika puhki työpäivän jälkeen kun on kuin teatteria olisi vetänyt.Mutta mitään en kerro kuin läheisille.Kamua tuntuu ottavan pattiin kun lakkasin sytojen aikaan kertomasta tuntemuksia ja pyysin juoksulenkille.Itse oli valittanut kurjuuttaan ja antoi minun ymmärtää että elämä on nyt lopussa.Meikä porskuttaa entiseen malliin ja tekee tasan niin uskomattomia suorituksia kuin voi.Ja mitä enemmän touhuaa, sitä vähemmän aikaa jää aikaa kärvistelyyn.Siis täysillä eteenpäin mimmit.Kävin tänään mammossa ja ultrassa eikä löytynyt ihmeitä.Olin niin iloisella mielellä että ostin puutarhakaupasta saarnipuun.Kotoa en löydä paikkaa mihin sen istuttaisin.Ihana päivä, ihana elämä.Huomenna suukotan kaikki asiakkaat.Vaikka sen entisen työkaverinikin!Siis oikeesti, eteenpäin kohti upeaa kesää!
niin pieni | 17.5.2011 klo 23:04:21