Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kortisonin nappailusta puheenollen

Täällähän minä Helsingissä Meikussa. No, en onneksi saanut mitään pahoinvointia siitä taxoterestä, että se ei onneksi harmita. En jäänyt siinä yhteydessä sitä Kytriliä kaipaamaan.

En sitten osaa arvioida olisiko kortisoni lisästä tiputuksessa ollut lisäapua, varsinaiset taxo-oireet kun alkoi vasta loppuviikolla.

Onneksi näin, kyllä muutoin ottaisi nuppiin :\

Kyllä sua Kevätmieli hoidetaan perusteellisesti. Etkös se ollut sinä, joka tapaa lekurinkin joka tiputus käynnillä? Minä en ole tiputuksessa nähnyt lääkäriä kertaakaan. Olen tähän mennessä tavannut syöpälääkärini 2 kertaa ja kolmas tapaaminen on vikan CEFfin aikoihin. Kaikki reseptiasiatkin menee hoitajien kautta. Nytkin hoitaja puhelimessa lupasi postiin järjestellä sitä Temesta reseptiä, ilman että olen edes puhunut lääkärin kanssa. Kai sieltä tulee selkeät käyttöohjeet samalla???

Tiedätkö Kevätmieli, että voiko Temestan käytön yhteydessä ottaa yksi unilääkettä? Eikös sinullakin ollut unilääkkeitä, kuten minullakin?

MeriTuuli
Ps sorry nyt poikkeaa keskustelu otsikosta

MeriTuuli | 16.7.2007 klo 17:35:24