Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kortisonin nappailusta puheenollen

Moi!

Minä myös työnnän lusikan soppaan=)

Mun mielestä Taxo on helpompi hoito, kuin CEF. Siksi kestänkin nämä 10 kertaa psyykkisesti joten kuten ja tulevaisuuden samat hoidot mutta jos olis sanottu, että annetaan CEFiä 10 kertaa..huh huh, en tiedä mitä olisin tehnyt. CEFin aikanahan olin sairaalassa aina pari päivää tipassa, kun ekojen hoitojen jälkeen oksensin kotona 4pvää, eikä mitkään pahoinvointilääkkeet auttaneet. SAiraalassa nesteyttivät niin hyvin, että olo parani sen parin päivän jälkeen.
Mulla oksentelu alkoi jo tiputuksen aikana vaikka sain kortisonit+navobanit ja kotona otin temestaa edellisiltana ja hoitoaamulla.
Mutta näin me ollaan erilaisia ja täällä palstallahan on moni sanonut, että ei CEF niin paha ole.
Mulla on taxon yhteydessä edellisiltana 5 kortisonia, hoito aamuna sama sekä illalla. Hoitoa ennen saan kytrillin, mutten enää kortisonia. Kortisonia alan lopettelemaan pikkuhiljaa tabu kerrallaan, kunnes kolmantena päivänä hoidosta illalla otan yhden tabletin. Näin ovat suositelleet sairaalasta, ettei olo romahda niin nopeasti. Kortisonithan pitäisi lopettaa aina pikkuhiljaa, ei yhdellä rysäytyksellä. Teettekö muut näin? Jos ette, niin suosittelen=)(vai oliko sekava selitys..)

Hyviä sädetyksia kevätmielelle ja kehäkukalle, se hoito on helppoa sytoihin verrattuna!!
(ja taas kirjootusvirheitä miljoona..kitos taxon!!)
Julia
julia | 18.7.2007 klo 08:26:42