Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kortisonin nappailusta puheenollen
Kevätmieli/MeriTuuli,Ei tarvitse pyytää anteeksi, koska samaa pohdintaa tämä on, miten näitä hoitojen sivuoireita oikein lievitetään ja mitä itse kukin on valmis ottamaan vastaan; millaisia tuntemuksia yleensä voi sietää ennen kuin vaatii jotakin myrkkyä "suojaksi". Entisessä elämässäni en olisi huolinut kortisonia edes krooniseen nuhaan, mutta tässä sitä nyt ollaan!
Ja Sinulle, MeriTuuli, erityisesti tsemppiä. Luin uusimmat CEF-elämyksesi ja elin täysillä mukana, vaikkakin olen vasta torstaina saanut ensimmäiset hersuttimet ja taxot. Tänään voin sanoa, että olen parempiakin päiviä nähnyt, joten tästä tulee vielä rankka reissu ennen kuin pääsen "testaamaan" CEF:iä. Onneksi on tuo perhe, ettei tule jäätyä sängynpohjalle, minulla meni Taxotere + Herceptin aika tehokkaasti jalkoihin (aih ja voih!).
Haleja, Karhutar
- Re: Kortisonin nappailusta puheenollenkevätmieli
- Re: Kortisonin nappailusta puheenollenKarhutar