Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpäni on uusimassa?!?
Hei taas!Kyllà sinullakin on epàonnea matkassa, kun àitisikin on saman sairauden vallassa. Sehàn on hyvà, ettà hànen luonteensa on aurinkoinen ja ettà nyt ei anneta sytoja. Ne ovat kyllà tosi raskaat, ymmàrtààkseni kelle vain.
Minàkin olen ainoa lapsi ja olen ottanut tàmàn taudin tosi raskaasti. Minulla on 2 pientà lasta, joiden kanssa pitàisi jaksaa, mutta kun ei millààn aina jaksaisi. Tàllà hetkellà minun pitàisi olla enemmàn tytàr, kuin àiti. Onneksi muut perheessà jaksavat lasten kanssa ja eihàn se uupuminen 24 h vrk vaivaa... Saan heiltà kuitenkin myòs paljon voimia.
Tànààn on taas jotenkin harmaa pàivà ja itku kolkuttaa.
Toivottavasti huomenna on parempi pàivà ja jaksaa taas.
Tyttàrenà olen aika rankka, kun soitan vàhintààn 3 krt pàivàssà ja kyselen samoja asioita, niità samoja àitini ei aina jaksa. Miehenikin sanoo, ettà koita nyt puhua jostain muusta tai soittaa vàhemmàn, ehkà àitini haluaisi joskus edes yrittàà unohtaa sairautensa. Mutta minkàs voit...
- Re: munasarjasyöpäni on uusimassa?!?tesoro