Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpäni on uusimassa?!?
Hei!Olen pahoillani arvojesi noususta. Onko se niin yksiselitteistà, ettà jos arvot nousee, nousee "tautikin"?
Minà olen omainen ja seuraan vierestà munanjohdinsyòpàà sairastavaa rakasta àitiàni. Hànen markkerinsa oli 8 ennen leikkausta, leikkauksen jàlkeen reilu 200 ja siità làhti laskemaan, kunnes taas nousi yli 600. Sytot ovat jatkuneet koko ajan ja nyt markkeri 41.
Minun on uskottava, ettà àitini selviàà, enkà halua kuulla, enkà ajatelle tàllà hetkellà mitààn negatiivista. Eihàn kenenkààn elàmàstà koskaan tie, miten se meità kuljettaa.
Yrità sinàkin ajatella positiivisesti ja jos se paholainen nostaa pààtànsà, se NUJERRETAAN taas. Oletko vielà seurannassa vai aloitetaako sytot?
Toivon sinulle paljon voimia ja kaikkea hyvàà.
Minàkin elàn ahdistuksessa ja pelossa ja vain tàmàn taudin keskellà kaiket pàivàt. Onneksi on tàmà palsta...
Tàstà selvitààn, usko vaan!
- Re: munasarjasyöpäni on uusimassa?!?tesoro