Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpäni on uusimassa?!?
Voi harmin paikka tuo markkerin nousu !Olen itse ollut samanmoisessa tilanteessa keväällä 2006; takana oli 15 hoitoa munasarjasyöpään ja 10 kk täysin 'tervettä' aikaa. Luulin selvinneeni. Ca125 nousi hitaasti (30-44-53-57) ja sitten aloitettiin sama Taxol-Karbohoito taas. Eka hoidon jälkeen vielä markkeri nousi 75:een, mutta sitten palautui 16-20 tasolle.
Jokaisella kuitenkin markkeri kulkee omia teitään, eikä sinun kohdallasi välttämättä ole pahimmasta mahdollisesta kyse. Toivoa ei saa heittää, kuten varmaan tiedätkin. Rankka tilanne sinulla on, kun joudut sairaana olemaan sairaan äitisikin tukena. Varmasti kysyy voimia ja ymmärrystä jaksaa silti.
Minulla on myös gradus III ja stage 2; etäpesäkkeet pernassa ja maksassa. Niitä hoidetaan edelleen, markkeri laskussa, mutta tahtoo nousta pidemmän tauon aikana heti. Kokeiltiin 3 kk ilman ja eiköhän hiipinyt 90:een. Parempi siis ottaa hoitoja vaikka nekin ovat tajuttoman raskaat välillä.
Pitkään joudut odottelemaan, tuo 2 kk tuntuu varmasti ikuisuudelta, mutta koeta nauttia terveistä päivistä niin kauan kuin voit. Ehdit surra sitten jos/kun hoitorumba alkaa. On kuitenkin hyvä asia, ettei markkerisi ole noussut hurjaa vauhtia - maalaisjärjellä ajattelisin, ettei se ainakaan ole ärhäkkää sorttia. Koeta kestää epätietoisuus, Helena. Kyllä kaikki selviää aikanaan.
-
- Re: munasarjasyöpäni on uusimassa?!?amh