Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpäni on uusimassa?!?
Kiitos vastauksestasi!Toivon äidillesi kaikkea hyvää. Myös minun äitini(78v) sairastaa syöpää (kohdunrungonsyöpä) ja hänen tautinsa on uusinut jo 2 kertaa. Hän sairastui jo 5 vuotta sitten. Taas on hoidot ohi eikä enää näkynyt kasvaimia. Joten hän on hyvä esimerkki, että syövän kanssa voi elää. Yritän ottaa hänestä esimerkkiä ja olla positiivinen, mutta olen niin eri luonteinen ja taipuvainen masentumaan, kun taas äitini on itse aurinko!!
Olisin suonut itseni pysyvän terveenä, jotta voin hoitaa äitiäni, koska olen ainoa lapsi. Vielä on isäni jaksanut hienosti häntä hoitaa, mutta kuinka kauan? Hän täyttää jo 80v. Nyt me siis yhdessä sairastamme äitini kanssa syöpää!
Minulla on seuraava tarkastus 2kk kuluttua, mutta sitä ennenkin saa tietysti ottaa yhteyttä. Lääkäri varoitteli päänsäryistä, yskästä, huimauksesta... Silloin pitää ottaa yhteyttä, jos joitain em. ilmenee. Ajattelikohan hän, että syöpä voisi olla levinnyt keuhkoihin tai jopa aivoihin...
Helena
- Re: munasarjasyöpäni on uusimassa?!?helmar