Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TAXOTERE ja muut hoidot rintasyöpään

Aika tyly vastaus lääkäriltä, jos väittää, ettei vatsan sujaksi ole lääkkeitä. Edellä mainitut on hyväksi havaittuja tällä palstalla. Minulla oli Somac siinä vaiheessa kun Buranan popsiminen alkoi polttelemaan. Buranaa jouduin syömään päivittäin CEF aikoihin, kun veriarvojen romahtaminen aiheutti parinviikon jatkuvaa päänsärkyä.

Sit luomu vinkki: Jos et syö puuroa niin nyt on paras aika aloittaa. Minä en ole mikään puuron ystävä, mut Taxoten eka raju ripuli pakotti kaurapuuro kuurille ja söin sitä sen jälkeen kiltisti joka aamu (olis pitänyt aloittaa jo ennen ekaa tiputusta), vaikka välillä vähän "tökkikin". Kaurapuuro kuulemma tekee sellaisen "kauralimakalvo" vatsan ja suoliston seinämiin, joka ehkäisee ärsytystä.

Tseppiä ja ihan hirveästi voimia sytostaatti putkeen, minä oli siinä putkessa viime kesänä.

Terveisin
MeriTuuli
MeriTuuli | 1.12.2007 klo 22:22:29