Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: TAXOTERE ja muut hoidot rintasyöpään
Heippa ellinoora,meillä on sitten samanlaiset syöpätyypit, mulla Ki-67 arvo oli täysi 100%, mutta muuten ihan samanlainen. Mulla on kolme taxoa jo ohi ja ens viikolla on eka ceffi. Mulle toi taxo aiheutti suun vaivojaja viimesen hoidon jälkeen kynnet olivat tosi kipeet kolme päivää, mutta eivät mustuneet tai lähteneet irtoamaan. Lääkäri sanoi tämän taxon aiheuttavan toisille näitä kynsivaivoja ja toisille ei.
Minä en käyttänyt jäähattua ja hiukset ovat edelleen päässä, hieman harventuneena mutta kukaan ei sitä huomaa. No luin juuri äsken tosta seuraavasta aineesta, jossa on kolmea eri ainetta, niin se ebirubisiini vaikuttaa voimakkaasti nimenomaan hiuspohjaan, eli taitaa ne hiukset sitten viimeistään pudota pois. Neulasta ei mulle oo annettu kertaakaan eikä anneta jos ei ole mitään tarvetta. Mulla on aina noi valkosoluarvot pysyneet niin hyvinä hoitojen jälkeenkin ja lähteneet nousuun viikon päästä hoidosta. Saa nyt sitten nähdä tän toisen aineen vaikutuksen.
Mulle tuli viimesen taxon jälkeen jonkin verran närästystä, mutta meni muutamassa päivässä ohi. Olo on ollut suht normaali koko taxojen ajan. Olen pystynyt kuntoilemaan eikä suurempia makumuutoksiakaan tullut, lukuunottamatta kahvia, jota en voinut juoda viikkoon hoidon jälkeen, maistui niin pahalta.
Mulle tehtiin kaikki nuo samat tutkimukset ennnen ekaa hoitoa ja kaikki olivat puhtaat, onneksi, vaikka mulla olikin 7 syöpäistä imusolmuketta.
Tsemppiä hoitoihin, aika kuluu yllättävän nopeasti ja sitten ne on ohi!
T:Kisuliini
- TAXOTERE ja muut hoidot rintasyöpäänellinoora
- Re: TAXOTERE ja muut hoidot rintasyöpäänkevätmieli
- Re: TAXOTERE ja muut hoidot rintasyöpäänkukkamaaria
- Re: TAXOTERE ja muut hoidot rintasyöpäänkevätmieli
- Re: TAXOTERE ja muut hoidot rintasyöpäänKisuliini