Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TAXOTERE ja muut hoidot rintasyöpään

Hei!
Kiitos taas vastauksista ja vinkeistä. Näistä voi päätellä, että oireita ja vaivoja on ihan laidasta laitaan, mutta hyvä on kuitenkin tietää etukäteen, mitä voi olla tulossa.
Tuosta kaurapuurosta vielä, että olen yli 10 vuotta syönyt joka aamu kaurapuuroa, koska sen avulla saan näin normaalioloissa vatsani pysymään edes jonkinlaisessa kunnossa, ja sen syömistä jatkan tietysti jatkossakin. Laitan siihen myös pellavansiemenrouhetta, ja käytän pientä määrää Vi-Sibliniäkin. Imodiumeja olen syönyt hirveitä määriä, viime aikoina kuitenkin enää aika harvoin. Minulla ripuli aiheuttaa välittömästi suolen haavautumisen ja verenvuotoa, joten siksi haluan kaikin keinoin välttää ripulia.
Vielä kysyisin, että annetaanko Taxon yhteydessä vielä tipassakin kortisonia, vaikka sitä otetaan pillereinäkin? Joillekkin on ainakin joskus annettu, mutta sekin voi olla tapauskohtainen. Itse en muista, että lääkäri tai hoitaja olisi siitä maininnut, mutta siinä käynnillä tuli niin paljon asiaa, että en välttämättä kaikkea muista. Onneksi tärkeimmät päivät ja asiat on kuitenkin paperilla.
Tiedättekö, tehdäänkö nämä luustokuvaukset, keuhkoröntgen ja vatsan ultaäänitutkimus kaikille, vai johtuuko se tästä arhäkästä syöpätyypistä? Ajattelin vain, kun minulla tautia löytyi vain yhdestä kainalon imusolmukkeesta, joten luulisi, että ei kauheasti olisi vielä levinnyt muualle.
Hemoglobiinista jossain ketjussa kirjoiteltiin varmaan, mutta onko sen lasku kuinka todennäköistä, ja voiko siihen ruokavaliolla vaikuttaa?
t. Ellinoora
ellinoora | 2.12.2007 klo 12:38:28